تحقیق آلودگی هوا
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398
بازدید : 262
نویسنده : کیا فایل

تحقیق آلودگی هوا

تحقیق آلودگی هوا

 

محيط پيرامون انسان شامل هوايي است كه همه زندگي وابسته به آن است. هوا جدا از تامين اكسيژن حيات بخش براي انسان، چند عمل ديگر هم انجام مي دهد؛ بدن انسان به وسيله جريان هوا خنك مي شود، حس هاي ويژه اي مانند شنوايي و بويايي به وسيله محرك هايي كه از راه هوا منتقل مي شوند كار مي كنند، عوامل بيماريزا به وسيله هوا مي توانند انتقال يابند، آلودگي هوا به گردوغبار، دود، گازهاي سمي و بخارهاي شيميايي موجب بيماري و حتي مرگ مي شود، هواي تميز و تازه موجب تحريك مغز، افزايش كارآيي، تحريك گردش خون و سوخت و ساز بدن مي شود، تنفس هواي سالم براي كودكان و نوجوانان ضروري مي باشد و باعث افزايش يادگيري و شادابي كودكان مي گردد، تنفس مكرر هواي آلوده موجب افسردگي، كاهش يادگيري، بروز بيماري هاي چون آسم، برونشيت و سرطان در كودكان مي شود.

بیان مسئله :

آلودگی هوا و تاثیرات آن بر یادگیری دانش آموزان را از راه مصاحبه با پزشک و نظر سنجی بیان کردیم .

هدف تحقیق :

هدف کلی : آلودگی هوا و تاثیرات آن بر یادگیری دانش آموزان

هدف جزئی

1- منابع آلوده كننده هوا کدامند ؟

2- بيماري هاي ناشي از آلودگي هوا در دانش آموزان کدام است ؟

3- هواي كلاس و اتاق هاي مسكوني باید چگونه باشد؟

4- نقش دانش آموزان در پيشگيري از آلودگي هوا چیست؟

روش تحقیق :

روش کتابخانه ای و مصاحبه و پرسشنامه

اهمیت پژوهش و پژوهش های پیشین

آلودگی هوا از سال ها پیش تاکنون یکی از بهران های بزرگی بوده که انسان با آن روبرو شده و در صدد آن برآمده که جلوی پیشرفت روزافزون آن را در جهان بگیرد و همچنان به تلاش خود ادامه می دهد تا بتواند به سلطه ی خود به زمین ادامه دهد.

تا چند سال پیش بود که آلودگی هوا فقط در شهرهای صنعتی و بزرگ وجود داشت وبه همراه خود زیان هایی را به دیگر شهرها وارد می ساخت, ولی با گسترش صنعت و افزایش جمعیت و وسایل نقلیه به همراه آن و... باعث شد که شهرهای کوچکتر نیز به این باتلاق کشیده شوند و این آلودگی به یکی از مشکلات بزرگ بشر امروزی تبدیل شود و همه ی افراد را فرا گیرد.آلودگی هوا مشکلات زیادی با خود به همراه دارد که نه تنها به انسان ها بلکه به تمام موجودات زنده و طبیعت آسیب می رساند و خساراتی همچون بیماری, باران اسیدی و به دنبال آن تخریب فضای سبز و آلوده شدن آب و مرگ آبزیان و جانداران و سوراخ شدن لایه ی ازون که باعث رسیدن تشعشعات خطرناک خورشید به زمین و گسترشش بیماری های پوستی در میان افراد را به همراه خواهد داشت.

آلودگی هوا بیماری های خطرناکی همچون بیماری های پوستی, آسم و بیماری هایی همچون بیماری های عصبی و روانی, سوزش چشم که با وجود سرب در هوا به وجود می آیند.

یکی از شهرهایی که رفته رفته به آلودگی هوا نزدیک می شود, شهر تهران است. از این رو بر آن واداشته شدیم تا با گرد آوری این پژوهش به دنبال علت و راه پیشگیری از این مسئله بگردیم و سطح اطلاع مردم را اندازه بگیریم و آن را ارائه دهیم و از این نظر این پژوهش دارای اهمیت است.

 

حجم 21 کیلو بایت
فرمت word
تعداد صفحات 10

 

 

در صورت برخورد به مشکل با ما تماس بگیرید 09362753532

 

 





:: موضوعات مرتبط: مهندسی محیط زیست , ,
:: برچسب‌ها: فایل , هوا , کثیفی هوا , آلوده شدن هوا , مقاله هوا , آلودگی هوا , تحقیق آلودگی هوا ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG